2013-05-02

Everything starts from True to myself.

acchi,kocchi,docchi??
Yes, Gucchi!!!!(^O^) I'm Gucchi. Plz do not forget "H"! Recently some of members call me "gucci". But my name isn't so expensive actually. I need "H". Please, do no,,,

あっち、こっち、どっち? そう、ぐっちで〜す!「H」は忘れないようにね!最近何人かに「Gucci」って呼ばれるけど(書かれるけど?笑)、そんな高級っぽい名前ではないからね。「H」が必要なんです、忘れな、、、


By the way, yesterday we had the last Rh in MP13, and it was 50th day in MP13. Last Rh means,,,it was the last chance to do everything at Rh in my MP life. 
This is my 3rd year to join MP. I was a member of Cast in MP11, and AD in MP12. In this year, I'm Music Manager.

ところで、昨日はMP13の最後のリハでした。しかもMP13の活動が始まってちょうど50日目だったんです。最後のリハってことは、、、僕のMP生活での最後のリハだったわけなんです。今年でMP3年目になります。MP11ではキャスト、12ではAD、そして13ではMMなんてものをやってます。


At last Rh, we had last R/T. It was so interesting for me, because LM is always behind Cast on the stage. So we, LM, had never watched R/T from audience side, but yesterday we could watch. It was the first and the last chance to watch what's going on on the stage from front side. Sometimes we couldn't catch Cast's feeling from their back side. But yesterday, I could feel lots of things. I got new impression from each songs and characters. It was helpful for me and other LM members too. We still have a lot of things to do. But we still have time to work on. We will make a really wonderful, super, great stage this weekend.

昨日は最後のランス(通し稽古)を行いました。それがとっても興味深かったんです。なんでかって?それは僕たちLive Musician(LM)が普段のランスではキャストの後ろにいたからです。だから今までランスを客席側から見たことはありませんでした。けど昨日は見れたんです!前からランスを見るチャンスは昨日が最初で最後でした。僕らは普段キャストより後ろ側にいるので時々キャストの顔や表情が見れず、彼らが何を感じているのかがわからなかったりすることがありました。でも昨日はたくさんのことを感じました。僕はそれぞれの曲やキャラクターから新しい印象も受けました。とってもいい機会になったんじゃないかと思います。 僕らはまだまだやることがたくさんありますが、時間もまだあります。絶対に素敵なステージを今週末にはつくります。


I’m now confused. I don’t know what I want to write. I had a lot of things that I wanted to write, though. So let me talk about “Cheer”. In MP, we have our own cheer every year. I love every cheer I learned in MP. Cheer expresses everything. Cheer expresses that year’s MP, I think. I joined from MP11, so let me introduce the cheers.

ちょっといま何を書いたらいいのかわかんなくなってます(笑 なんかいっぱい書きたいことあったんですけど、、、なので今日は「チア」について書こうと思います。MPにはチアと呼ばれるものが毎年あります。僕はこのチアがとっても好きで、自分が経験したMPのどの年のものも覚えています。チアってもう全部を表してると思うんです。チアがその年のMPを表してるとも思います。僕はMP11からMPに参加したのでこの三年間のチアを紹介させてください。


 MP11,『First Step』
“Who takes a step? 
MP11! 
Don’t Stop Believing! Jump In! 
Talk and Listen! Feel One! 
We do more than best! Take Our First Step!” 



For me, MP11 was a year of “Challenge”. I could jump in MP11. Then I met precious members, wonderful Heads, and Hisashi. MP11 was my turning point in my life. Thanks a lot. I’m taking next step.

僕にとってMP11は「挑戦」の年でした。MPに初めてJump inしたのも11です。そこで僕はとっても大事な仲間と出会い、素敵すぎるヘッズメンバーに出会い、そしてひさしに出会いました。MP11は僕の人生を変えてくれました、おおげさじゃなく。本当に感謝、感謝です。僕は今また新たな一歩を踏み出してます。



MP12, 『Here we are』 

“Who opens the door? 

Believe in what? 
My self and You! 
Talk and Listen! More Than Best! 
Enjoy This Moment! Now’s our time! 
Love yourself! Just Jump In! 
MP12, Here We Are!” 



I learned “Gift” through MP12. It was really precious time to make MP, and grew up with dearest, lovely, new members. It was great opportunity to notice that we are living in the wonderful world. It’s really hard to notice how precious living is, but we could know that a little about it. There’re lots of gifts in our life. Thanks. I still tend to forget about it, but I want to keep to feel how wonderful this world is.

MP12では「Gift」について学びました。MPを創りあげて、新しく入ってきた愛おしいメンバー達と一緒に成長していく時間はとてもすばらしいものでした。MP12は自分たちがとってもwonderfulな世界に生きているっていうことを知るのにとてもいい機会でした。生きるってことがどれだけ素晴らしいことなのかってことに気づくのは非常に難しいことだと思いますが、僕たちはその断片を感じられたのではないかと思います。僕たちの生活の中にはたくさんの「Gift」があります。ありがとう。まだまだ忘れがちになってしまいますが、これからももっとこの「生きる」ことの素晴らしさを感じていけたらと思います。


Then, let me introduce MP13’s Cheer.

MP13, 『JUNE NIGHT』 

“Who wants to jump in? 

Are You Ready? 

Rock’n Roll! 
Love and Accept! 
True to yourself! 
Talk and Listen! 
Discover! Through The Stage! 
Life! Spirit! 
MP13, June Night!”


Now, we are learning “something”. Hope we can share it with audience.

それではここでMP13のチアを紹介させてください。
僕たちはいま「なにか」を学んでいます。それをお客さんみんなと共有することができたらとおもいます。

Every phrase of Cheer has a deep meaning. Cheer has some meanings. Cheer supports us. Cheer gives us energy. Cheer makes us cry. Cheer makes us excited. Cheer makes us feel one. Cheer is made from Love, I think. That’s why it has “something”
When we make a circle on the stage before the performance, I think to myself every phrase of Cheer slowly with watching every member’s face. That makes me cry/give energy/feel one.

チアのすべてのフレーズに深い意味があります。 チアは意味をもっています。チアは私たちを支えてくれます。チアは私たちにエネルギーをくれます。チアはわたしたちを泣かせてもくれます。チアは私たちの気持ちを盛り上げてくれます。そしてチアはわたしたちを一つにしてくれます。チアはきっと「Love」からできてるんだと僕は思います。だから「なにか」を感じさせてくれるのだと思います。 公演前にステージの上でサークルをつくるとき、僕は自分の中でチアをゆっくりと、メンバー1人1人の顔を見ながら唱えます。そうすることで泣くこともあるし、エネルギーをもらうこともあれば、Feel Oneするときもあります。

What is Cheer for you? What do you feel when you sing our Cheer? Cheer could be warming up. Cheer could be phrase. Cheer could be joy. Cheer could be Cheer. Cheer has lots of possibilities same as “Gift”. Tomorrow, we will load in. I’m so excited. Writing this article reminds me why I joined MP. Thank you so much. Thank you all. I’m so happy, glad to be here and proud of being here.

MP13のみんな、みんなにとってチアって何ですか?^^ チアを唄うとき、みんなは何を感じますか? チアってただのウォームアップにもなるし、チアはただの言葉にもなる。もしかしたらただ言うのが楽しいだけかも。。。でもチアって「Cheer」にもなると思う。チアってGiftと一緒でどうとでも捉えられると思うんだよね。捉える人次第。 明日からはついに小屋入りです。僕はいまとってもいい感じです。 このブログを書きながらどうして自分がMPに参加したのかを思い出しました。 ありがとう。ありがとう。いっぱいありがとう。 ここにいられて幸せだし、嬉しくて、、、なによりここ皆といられることを誇りに思います。

Why did you want to join MP? Why are you still being MP? Why do you want to perform? What do you want to tell? What’s your messages? MP is not “have to”things. We “want to” do MP. What we do all is what we want to do, I think. That’s why we are here.
Even if to communicate in English is so hard for us, we want to communicate with your partner. That’s why we try hard to talk. That’s why we try hard to listen. Because we “want to” communicate.
Do not do well, but do well. (上手くやらなくていいからちゃんとやろう!^^)
Everything starts from True to myself.

Be stupid, Be crazy, Be Good morning.
Love me, Touch me, Feel me. Enjoy MP Fully. Full Passion!!!

We have 5 more days to do MP13,,, I’m gonna enjoy this!!!!! 
Best love, Gucc“H”i

破裂!!!ズドーン!!!!
ぐっち

1 件のコメント:

  1. GuccHi
    ぐっち

    You are hot man!
    アツい男だな!

    I'm so glad to see that
    "I'm so excited,and Thank you."
    I have been out of MP13,
    I couldn't see how MP12 member was going.
    How rarely heads wrote this blog!
    いまいい感じです、って言葉が聞けて、
    これよりうれしいことはもうないよ。
    MPの外にいると、
    MP12のメンバーがどんな風に頑張ってるのか、
    全然わからなかった。
    HEADSはぜんぜんブログを書かないもんね!もう!

    Sometimes I heard you have troubles.
    Of course,no trouble no mp.←I had many troubles in 12.
    I know but I want to be your power.
    ときどき、今大変そうっていうのを耳にして、
    もちろんそれでこそMPっても思うけど
    (どっからものを言ってるんだってね。)
    力になれたらいいのにな(仮定法)って思ったもんだよ。


    Till today,
    I have commented every blog.lol
    MP13 has colorful diamonds!
    Gucchi! Envy you!
    今日まで
    毎回コメントしてきたけど、笑
    MP13は素敵なメンバーばかりだね。
    ぐっち、うらやましい!

    You wrote Every years Cheer.
    That makes me cheerful.
    毎年のチアを紹介してくれたけど、
    それってなんかうれしい。
    ぐっちの今のいい感じって思ったときに、
    MP11とかMP12とかを思い出してくれるって、
    まさにぐっちの人柄やな。

    I'm looking forward to see you at performances.
    パフォーマンスで楽しみにしてるね。
    千秋楽みるからエネルギー残しておいてね。

    Oops!!
    Take care of your health!
    あ!
    くれぐれも体に気を付けてね。

    返信削除